Subject: FW: Liivaviidu (70201:001:0151) mahasõit
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 14:20:12 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, April 12, 2024 2:19 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: 'Mikk Mutso' <[email-masked]>; [email-masked];
[email-masked]
Subject: RE: Liivaviidu (70201:001:0151) mahasõit

Tere

Esitame kooskõlastamiseks Liivaviidu mahasõidu põhiprojekti.

Link projekti kausta:

https://www.dropbox.com/scl/fi/8gws1p12yvc2k26lqwfd0/24003_PP_Liivaviidu-m
ahas-it.asice?rlkey=8msyqpdtr5mugz2rcvv02sanq
<https://www.dropbox.com/scl/fi/8gws1p12yvc2k26lqwfd0/24003_PP_Liivaviidu-
mahas-it.asice?rlkey=8msyqpdtr5mugz2rcvv02sanq&dl=0> &dl=0

Parimat

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 11, 2024 09:42
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Liivaviidu (70201:001:0151) mahasõit

Tere.

Tänan kiire tagasiside ja info eest.

Lähipäevil saadan ristumiskoha ehitamise nõuded.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 11, 2024 9:30 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Mikk Mutso' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Liivaviidu (70201:001:0151) mahasõit

Tere

Saadan kinnistuomaniku poolt allkirjastatud taotluse ning lisainfo.

Parimat

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 9, 2024 11:35
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Liivaviidu (70201:001:0151) mahasõit

Tere.

Tänan pöördumast.

Käsitleme pöördumist infopäringuna. Infopäringu vastuskiri ei ole
haldusakt, st kummalegi kirja osapoolele ei teki sellest õigusi ega
kohustusi.

Enne mahasõidu (edaspidi ristumiskoht) rajamise haldusmenetluse
alustamist, sh ristumiskoha projekteerimise nõuete väljastamist palun
veidi lisainfot.

1.	Üldjuhul väljastame ristumiskoha projekteerimise nõuded kas
kinnistu omaniku digiallkirjastatud taotluse alusel või KOV poolt meile
kooskõlastamiseks esitatud projekteerimistingimuste eelnõu menetluse
käigus.  Hetkel see info puudub.

Palun saatke kas kinnistu omaniku digiallkirjastatud taotlus ristumiskoha
rajamiseks või kinnistu omaniku kirjalik volitus Teile nõuete
taotlemiseks.

Taotlus peab sisaldama järgmist infot:

•        Kinnistu omaniku/huvitatud isiku kontaktid (nimi, e-post,
telefon)

•        Vajadusel volikiri

•        Kinnistu nimi ja katastritunnus, kuhu juurdepääs rajatakse

•        Info, kas kohalik omavalitsus on väljastanud tegvusteks kinnistul
projekteerimistingimused

•        Ristumiskoha asukoha skeem (näiteks Maa-ameti kaardil)

•        Selgitus, milleks on juurdepääs vajalik

•        Milline on tegevusega kaasnev orienteeruv liiklussagedus ja
-koosseis (kui palju sõidukeid ööpäevas sõidab, kui suured sõidukid)

2.	Kas Liivaviidu kinnistu omanikule on kohalik omavalitsus
väljastatud hoone rajamiseks projekteerimistingimused? Kui jah, siis palun
saata tutvumiseks.
3.	Ristumiskoha asukoht vajab täpsustamist. Selleks siduda
ristumiskoht näiteks kinnistu piiri nurgapunktiga, so lisada kaugus
kinnistu nurgast.

Kui lisainfo on olemas, saab väljastada nõuded ristumiskoha projekti
koostamiseks.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 25, 2024 3:46 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Liivaviidu (70201:001:1051) mahasõit

Tere

Tegeleme Lääne-Viru maakonnas Vinni vallas Uljaste külas asuva Liivaviidu
kinnistu (70201:001:1051) mahasõidu projekteerimisega ning sooviksime
projekteerimistingimusi.

Lisan manusena kinnistule kavandatava hoone ehitusprojekti joonised, kus
on kajastatud ka esialgne mahasõidu asukoht riigiteelt nr 13185 Uljaste
tee.

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee